|
|
هدف از این پژوهش ، بررسی تاخیر در پروازها و نقش آن برسطح رضایتمندی
مسافر به عنوان یک مشتری است. در این مقاله تاخیر در پرواز به صورت یک روال
معمول و به تفکیک علل بررسی شده و در نهایت راهکارهایی برای کاهش این
تاخیرها و افزایش سطح رضایتمندی مسافرین بیان می گردد. در این پژوهش سعی بر
این است که به تاخیرهای پروازی به عنوان یک مسئله که می تواند فرصت هم
باشد، توجه شده و جوانب مختلف برای استفاده بهینه از این مسئله بررسی گردد…
مطالب این مقاله از منابع کتابخانه ای، سایت های مختلف اینترنتی، جمع
آوری داده از پرسش نامه و لیست پروازهای فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی
(ره) تهران جمع آوری شده است. پرسش نامه مسافرین به صورت تصادفی در سطح
آژانس های هواپیمایی شهر زاهدان توزیع شده است؛ در این پرسش نامه با طرح
سوالاتی در زمینه های مختلف، نظر مسافربن در مورد تاخیر پروازی مورد سنجش
قرار گرفته شده است. هم چنین با کمک لیست پروازهای انجام شده در دو فرودگاه
یاد شده میزان متوسط تاخیر پروازی در یک بازه ی یک ماهه بدست آمده است.
:: برچسبها:
افزایش نرخ بلیط هواپیما ,
بلیط هواپیما ,
پرواز های کنسل شده ,
پروازهای لغو شده ,
تاخیر پرواز ,
تاخیر هواپیما ,
جبران خسارت مسافر ,
جریمه بلیط هواپیما ,
رزرو بلیط هواپیما ,
صنعت هوانوردی ,
فرودگاه امام خمینی ,
فرودگاه مهرآباد ,
مجید جنگی زهی ,
مسافرین خارجی ,
مسافرین دا ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 |
نظرات ()
|
|
|
|
|